понедељак, 7. септембар 2015.

Peglana paprika


Vreme je pripremanja zimnice....paprike na milion nacina....
Dok se nisam udala,moja mama se bavila pripremom,a kad je dosao red na mene,pa,malo je reci da mi nije bilo svejedno....
A onda sam se setila paprika iz tegle,koje ja najvise volim  i kad sam procitala recept,shvatila sam da ne mogu da pogresimI
I prvi put su mi uspele,i uvek uspevaju!

70 kom.paprike oprati,ocistiti od semena.(ja stavljam somborku ili kvalitetniju,deblju baburu).

Pripremiti smesu od:250gr secera,250ml ulja,150gr soli,1 soljica eksencije(oko 50ml),1 glavica belog luka,dobro usitnjenog i 600gr sitno rendane sargarepe.

U svaku papriku staviti po 1 kasicicu smese,redjati paprike u siroku serpu,pokriti ih tepsijom tako da su prekrivene sve paprike i pritisnuti teretom od 5-6kg.Ostaviti da prenoci,poredjati u tegle,i naliti sokom koji su pustile paprike.Zatvoriti,i cuvati na hladnom,kao i ostalu zimnicu.


Prijatno!

2 коментара:

  1. Milanka paprike su super....samo sam htela da te pitam da li umesto esencije može da ide sirće?

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Sladjana.Sto se tice sirceta,ne znam,nisam probala.Ako se odlucite za sirce,javite kakve su bile.

    ОдговориИзбриши