четвртак, 20. април 2017.

Prhka pita od cokolade

Obozavam cokoladne kolace,ali ovaj me je odusevio jednostavnoscu pripreme,umerenom jacinom,nije puno sladak i prelepo se reze.


Testo:350gr brasna,150gr maslaca,100gr secera,2 zumanca,1 vanilin secer,1 kasika kisele pavlake(ja stavim kiselo mleko kad nemam pavlaku),1 prasak za pecivo,prstohvat soli.Testo umesiti,podeliti na pola.Oba dela testa razvuci na pek-papiru u velicini pleha u kome se pece kora(moj pleh je 20x30).

Fil:200gr griza,700ml mleka,100gr cokolade,50gr kakaa,100gr secera,2 belanca,1 jaje,1 kasika ruma,1 kasika maslaca.
Umesati mleko i secer,da prokljuca,pa dodati griz i ukuvati da bude gusto.Dodati ostale sastojke(osim belanceta),dobro umesati i skloniti sa sporeta.
Belance umutiti u cvrst sneg i umesati u fil.


Na dno pleha staviti jednu koru,premazati nekim dzemom(ja sam koristila dzem od sljiva),rasporediti fil,pa pokriti drugom korom.Peci na 180 stepeni,ploa sata.

Kolac se moze preliti glazurom od cokolade,posuti secerom u prahu,ili ostaviti bez ikakvog preliva,kao na slici.

Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар