среда, 21. децембар 2016.

Posni rolat sa ajvarom


I tako,ide meni slava,sveti Nikola,ja opet na mukama sta za slano predjelo...Ove godine sam imala srece,pa sam nasla bas dosta posne fete,(koja inace nestane brzinom svetlosti),pa pomislih da je iskoristim za filovanje rolata,da budu ukusniji.Tako je nastao ovaj crveni rolat na slici.

kora:250ml kisele vode,8 kasika brasna,1 prasak za pecivo,3 kasike ajvara i so i biber po ukusu.
Koru peci na 200 stepeni,desetak minuta.Gotovu koru(ja sam je pekla na pek papiru),zajedno sa papirom urolati u vlaznu krpu i ostaviti da se ohladi.

fil:300gr posne fete dobro izgnjeciti viljuskom,dodati 100gr posnog majoneza,dobro ujednaciti i filovati koru od ajvara.Preko fila rasporediti posne stapice sa kikirikijem,urolati sve zajedno,uviti u foliju i dobro ohladiti u frizideru.Savrseno se reze,a ukus je mmm!

I da napomenem,koristila sam ovu posnu fetu,proizvodjac je iz Grcke,sjajnog je ukusa,kao da je mrsna :
Prijatno!

3 коментара:

  1. Hvala za ideju o posnoj feti.Danas sam kupila u "Aman"-u i zaista je savrsena.Posto nije slana a moze se mazati /potseca na precanski masni sitni sir/, mogu se praviti razni slatki nadevi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam vam pomogla.Ja je mesam sa majonezom,dodajem sta mi odgovara od povrca,parizer posni,i filujem slane rolate i torte.Ukus joj je odlican!

      Избриши