понедељак, 26. децембар 2016.

Posna strudla

Meni ubedljivo najbolja strudla,testo je mekano i naredna dva dana(provereno).



Testo:U 500ml toplog caja(nana,kamilica,i sl.) razmutiti 6 kasika secera,i jedan sirovi kvasac.

U vanglicu prosejati 1kg brasna(ja sam koristila tip 400),300ml ulja,pola kasicice soli,jedan vanilin secer,narendanu koricu limuna,dodati uskisao kvasac i caj,pa varjacom dobro izmesati masu,da se dobije ujednaceno testo.Ja to radim varjacom,jer sam tako navikla i hleb kad radim,ali,moze se umesati i mikserom,nastavcima za testo.
Ostaviti da testo naraste,40-50min.

Naraslo testo podeliti na cetiri dela,jedan deo testa razvuci u pravougaonu koru,premazati filom po zelji(mak+ secer+vrela voda,orasi+secer+vrela voda),ja sam premazala dve dzemom od sljiva,i dve kore eurokremom.
Filovanu koru urolati i staviti u podmazan pleh.Postupak ponoviti sa ostala tri dela testa.
\strudle ostaviti 30 min. da narastu,premazati uljem i peci na 200 stepeni.





Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар