понедељак, 29. август 2016.

Kiseli krastavci(kornisoni)


Ja sam malo probirljiva sto se hrane tice,tako da,ako mi se kod nekog jela ne dopadne makar samo neki miris,ja to vise ne spremam,ili,eventualno,napravim jos jedan pokusaj,uz moje izmene.Ako mi je OK,odlicno,ako nije-idemo dalje.
Upravo tako sam isprobavala razne recepte za kornisone,dok nisam dosla do ovog,koji se bas lako sprema,a ukus je identican onim kupovnim,iz prodavnice.



5kg kornisona oprati i odstraniti im peteljke,pa ih ubaciti u vecu serpu.
Pripremiti 3l vode,dodati 100gr secera i 100gr soli,pa staviti da prokljuca.Kljucalu vodu skloniti sa sporeta,dodati 1 kesicu konzervansa,1 kesicu vinobrana(one male kesice od 5 gr),lovorov list i mirodjiju(ja stavim po nekoliko listica,da miris ne bude jak),i time preliti krastavce(tecnost treba da bude vrela).
Kornisone pritisnuti nekim poklopcem ili tepsijom,tako da budu pod vodom,a odozgo pritisnuti teretom od 3-4kg.
Ostaviti da odstoji 24h,pa puniti tegle.U tegle dodati nekoliko zrna bibera.
U preostalu tecnost dodati 100gr esencije,umesati i time preliti krastavce,tako da ih tecnost potpuno poktije.Pritisnuti plasticnim "paukovima" za tegle i dobro zatvoriti-

Ovako pripremljeni kornisoni mogu da stoje jako dugo,na hladnom mestu,a da ne promene ni boju,ni ukus.



Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар