четвртак, 16. април 2015.

Margarin snite


Ja sam stalno izbegavala kolace sa ovakvim korama,jer sam mislila da necu moci da odlepim te korice od papira,da ce mi pucati,ali,kad sam probala ukus ovog kolaca,bila sam tako odusevljena da sam morala da ga napravim.Verujte,sa pek-papirom nije uopste komplikovano,a kolac je jako izdasan i divnog ukusa.
 Testo:100gr masti,150gr secera,1kasicica sode bikarbone,1 zumance,400gr brasna i 2 male soljice slatkog mleka-one soljice iz kojih se nekada pila kafa.Umesiti i podeliti na 4 dela.Svaki deo rastanjiti na pek-papiru,BUKVALNO 1mm debljine i peci na prevrnutom plehu 7-8minuta na 180 stepeni.Kore su krte,pa pazite prilikom skidanja sa pleha.
krem:500ml slatkog mleka,250gr secera,i 6 kasika brasna skuvati kao za ledene kocke.Ohladiti i umiksati 1 margarin u krem.Podeliti ga na pola,pa u jedan deo dodati 50gr istopljene cokolade,a u drugi sok i rendanu koru od 1 limuna.
kora-tamni krem-kora-beli krem-kora-tamni krem-kora-beli krem-posuti sa malo mlevenih oraha.

Kolac rezati narednog dana,jer je potrebno da malo omeknu korice.

Нема коментара:

Постави коментар