четвртак, 23. април 2015.

Mantije



Cesto putujem kroz Novi Pazar i obavezno svratim u jednu finu radnju specijalizovanu za pravljenje i prodaju mantija.Te divne zene su zapazile da sam redovan gost,pa su mi,na moju molbu,ljubazno objasnile postupak...
Naravno,ja sam jos malo istrazivala po internetu,i dosla do moje varijante pripreme...
Mi ih volimo nezalivene,krckave,a mogu se zaliti mesavinom kiselog mleka i seckanog belog luka,pavlake i belog luka,i sl.

U testo:500ml tople vode,1k-ca soli,1 jaje,soljica ulja.Umesiti i podeliti na 12 loptica,pa ih ostaviti 30min.Onda ih malo razvuci oklagijom i najvaznije:obilno ih premazivati uljem ili margarinom,a mozete i mascu,posuti po malo brasna,i redjati jednu na drugu-dobijete na 3 mesta po 4 lista.Poslednji list okrenuti,tako da suvi deo bude na vrhu.Ostaviti 15min.
 Za to vreme na ulju proprziti 2-3 vece glavice crnog luka,dodati 500gr mlevenog mesa,so i dosta bibera.Ohladiti.
Testo razvucite prvo oklagijom koliko moze,pa onda rukama-sto tanje.Krajem kore poredjati po malo mesa,pa stolnjakom urolati,sa jedne strane do pola testa,pa sa druge do pola,tako da od jedne kore dobijete 2 rolata.Razdvojite ih nozem.Rolat secete na parcice velicine3cm,urolate ih i redjate u pleh,tako da krajevi dodju dole,do pleha






Postupak ponavljati dok se ne utrosi svo testo.

 

.Pecite kao pitu,da dobiju zlatno-zutu boju.
Prijatno!

4 коментара:

  1. Auuu, čega sve lepog ima na ovom blogu! Drago mi je da sam te otkrila, sa uživanjem ću ga pregledati.

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je drago da ti se dopada moj blog,bice jos puno proverenih recepata,tek sam pocela :)

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Ja sam navikla da mesim otprilike,dodajem brasno do zeljene gustine testa,tako da ne mogu reci preciznu kolicinu,pa je zbog toga i ne navodim u receptu.Elem,testo treba da bude kao i za bilo koju drugu pitu.

      Избриши