понедељак, 28. децембар 2015.

Posno slano savrsenstvo


Isprobala sam bas dosta recepata za posna predjela...nski su mi se dopali...vecina nije...
Onda sam sama napravila kombinaciju koja se dopala svima-i ukucanima i gostima za Sv.Nikolu.

Potrebno je:
-1 pakovanje slanih posnih rozen korica
-1kg posnog feta sira
-100gr posnog majoneza
-100gr ajvara(ja sam koristila ljuti)
-3-4 kisela krastavcica
-300gr tuna-parizera(isecenog na tanke listove)
-50gr rendanog posnog kackavalja
-so i biber po potrebi

Viljuskom dobro izgnjeciti feta sir,pa odvojiti 1/3 sira.
U 2/3 sira dodati majonez,krastavce(koje je potrebno sitno samleti u blenderu),po potrebi dodavati so i biber.
U 1/3 sira dodati ajvar i dobro umesati.

Filovati:kora-beli fil-listovi parizera-beli fil-kora-fil sa ajvarom-kora-beli fil-listovi parizera-beli fil-kora-fil sa ajvarom.....Tako redjati dok se ne utrose korice.Zadnju koru premazati filom sa ajvarom,narendati kackavalj,i potrebno je da torta odstoji u frizideru nekoliko sati pre rezanja.


Prijatno!

2 коментара:

  1. Tuna parizer sam ranije kupovala u bio shopovima,sada ga retko mozete naci u tim radnjama,ali,moze da se naruci na internetu ili u Novom Sadu,radnja se nalazi u ul.Petra Drapsina.Osim parizera,tu mozete naci razne sirne namaze,virsle,kulen,kobasice,a sve je posno.Nadam se da sam bar malo pomogla.

    ОдговориИзбриши