среда, 20. мај 2015.

Kosovska pita


Ova pita se jako brzo napravi,ne moraju se razvlaciti one tanke,providne korice,a divno je krckava i razlistana.

Zamesiti testo:500ml tople vode,1 kasicica soli,soljica ulja i 1jaje,brasno po potrebi.Testo treba da bude malo cvrsce umeseno,kao za svaku pitu.
Testo podeliti na 12 loptica i ostaviti 30 min. da odmori.
Svaku lopticu razvuci u krug i obilno premazati uljem,pa slagati jedan na drugi,tako da dobijete na 2 mesta po 6 krugova.
Ostaviti jos 10 min.da odmori,pa onda jedan kup razvlacitu prstima po krajevima,da dobijete koru velicine pleha.Isto ponoviti sa preostalim testom
 
 Jednu koru staviti u plah,poprskati uljem,rasporediti fil-ja sam stavila spanac,sir i jaja.
 Prekriti drugom korom,pa krajeve donje kore malo istezati i uvijati preko gornje kore,da se zalepi.

 Poprskati uljem i peci.Pecenu pitu poprskati vodom i pokriti cistom krpom.
Prijatno!

9 коментара:

  1. Milanka, pita je super pravila sam je par puta. Volim da radim sa testom i da pravim razne varijante pita.

    ОдговориИзбриши
  2. Divna pita, pravila sam je i ja na sličan način i zaista je ukusna i fino se lista.

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam odusevljena sa ovom pitom.Jela sam pre nekoliko godinaa kod moje bivse kolegenice ali nisam uzela recept.Tako da sam bila odusevljena kad sam pronasla tvoj recept i pravila je vec nekoliko puta.Hvala za recept.

    ОдговориИзбриши
  4. Pita je odlicna vec sam je pravila nekoliko puta po tvom receptu,Hvala za recept!

    ОдговориИзбриши
  5. Recite mi, molim vas, koliko otprilike brasna je potrebno???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne merim brasno kad mesim,vec dodajem do zeljene gustine,tako da Vam ne mogu dati preciznu kolicinu brasna,testo treba da bude kao za bilo koju pitu.

      Избриши