уторак, 14. април 2015.

"Orli"piletina

Ovaj recept sam dobila od koleginice,pre par godina i svi su odusevljeni ovako pripremljenom piletinom....Jako cesto je spremam,a moja deca je vole i kad se ohladi..
120gr brasna,120ml piva,5gr soli,4 jaja,500gr pileceg filea.
Belanca i zumanca razdvojiti,pa belanca cvrsto umutiti.U zumanca dodati pivo i so,umutiti,dodati brasno,umutiti,pa na kraju dodati belanca i mutiti mikserom najmanjom brzinom,samo da se masa ujednaci.
Piletinu izrezati na stapice 1x1cm-otprilike(ja sam na slici rezala kao snicle,brze mi je).Piletinu malo posoliti,valjati u brasno,pa u masu sa pivom i prziti na ulju.

tartar sos:50gr kiselih krastavcica narendati sitno,dodati 200gr majoneza i 3 kasicice tecnosti od krastavcica,dobro umesati i sluziti uz piletinu.
Prilog po zelji-nama najbolje idu krompirici.

Prijatno.

Нема коментара:

Постави коментар